Hungarian
English
Kategóriák

Ismerjük meg a sztárok stylistját: Jimmy Choo

Ismerjük meg a sztárok stylistját: Jimmy Choo
A világon szinte mindenhol ismerik a Jimmy Choo luxusmárkát, ami már az 1990-es években is létezett. Londonban, az East Enden munkálkodott Jimmy Choo cipész, aki olyan hírességeknek készített lábbeliket, mint Diana hercegnő.

A világon szinte mindenhol ismerik a Jimmy Choo luxusmárkát, ami már az 1990-es években is létezett. Londonban, az East Enden munkálkodott Jimmy Choo cipész, aki olyan hírességeknek készített lábbeliket, mint Diana hercegnő. Ha Ön szereti a Sex és New York sorozatot, akkor – ha eddig nem tudta, hol hallotta ezt a nevet, hogy Choo – rögtön beugrik a válasz, hiszen a sokadik generációs Jimmy Choo ezzel szerzett hírnevet. Choo családja a Pengang- szigetekről származik, és a kis Jimmy már pici korától rajongott a szakmáért, 11 évesen készítette el első cipőjét. Ez még csak a jéghegy csúcsa volt. 

Iskoláit illetően a Londoni Divatintézetben nebulóskodott, majd 1996-ban megnyitotta első boltja kapuit. Már kezdetben is hatalmas siker övezte munkáit, főleg a kifinomult ízléssel rendelkező vásárlói körében aratott nagy népszerűséget, kollekciói vonzó szabásokkal és trendi küllemmel ruházták fel viselőit. Semmi nem állt az útjába a Jimmy Choo birodalom kiépítésének, bővítésbe fogott a mester. Alig két éven belül már a Vogue hirdette és népszerűsítette teljes nyolc oldalon keresztül a termékeket, és egyre többen ragaszkodtak a márkához, mint pl. a fentebb említett Diana hercegnő is. Még két év kellett ahhoz, hogy az USA-ba is eljusson a hírnév és a márka, ami kezdetben cipőket, kézitáskákat forgalmazott, majd később jöttek a napszemüvegek, parfümök. A vállalat fő fókuszában többek között a kiskereskedelem terjesztése állt. A globális terjeszkedés is folyamatos volt, Jimmy Choo megcélozta a világ legelőkelőbb városainak luxus vásárlói központjait, mint a londoni Sloane Streetet és Bond Streetet, a párizsi Avaneu Montaigne-t, a római Via Condotti-t, a New Yorki Madison Avanue-t, a Rodeo Drive-ot Beverly Hillsben, és a tokiói Ginzát. Sikert sikerre halmozott, vezető luxusmárkává avanzsált. Játékosan merész jellemével az egész világot lenyűgözte. Mára több, mint 200 üzlete várja a vásárlókat, Jimmy Choo valódi márka lett, amit szerte a világon ismernek és elismernek. 

Mi más is lett volna a legjobb gyakorlóterep a sztárok öltöztetésére, mint a hollywood-i vörös szőnyegek? A Jimmy Choo név ott virít a cipőkön, táskákon, napszemüvegeken – és a leghíresebb emberek rajonganak értük, köztük énekesek, színészek, vagy éppen államfők. A vállalat repertoárjában főleg a női cipők viszik a prímet, de helyet kapnak a sálak, szemüvegek, napszemüvegek, övek, sálak, parfümök is.

A Jimmy Choo napszemüvegek azért olyan különlegesek, mert egyedi designnal bírnak, sajátos motívumokkal, formákkal, csillogó kövekkel és berakásokkal vannak ízlésesen feldíszítve. Természetesen elegáns stílust képviselnek, a formatervezés hol érzéki, hol egyszerű, viszont az egyedi formát megtartja. Akadnak hagyományosabb vonalvezetésű darabok, de aki feltűnésre vágyik, az is bőven tud szemezgetni a kínálatból. 

Merész színkavalkád, lenyűgöző formavilág – ezek a stílusjegyek jellemzik az összes terméket, nem csak a cipőket és táskákat, hanem a kiegészítőket is, mint pl. a sál, szemüveg. A szemüvegkeretek masszív korrózióálló fémből készülnek, így szinte tönkretehetetlenek, a lencsék pedig 100 % -os UV védelemmel vannak ellátva, így védik a szemet a káros sugaraktól. A kollekció összes darabja különös műgonddal készül el, van, amit csak nőknek, van, amit csak férfiaknak gyártanak le. Ami garantált, hogy mindegy melyik terméket választja, biztos, hogy a figyelem középpontjába kerül a Jimmy Choo kiegészítők viselésével. 

Tartalomhoz tartozó címkék: hírek cikk