Menü

Carrera – a versenyen túl

Carrera – a versenyen túl

Carrera: spanyol eredetű szó. A legtöbb embernek a karrier szó ugrik be a hangzásról, és azok az emberek jól is tippeltek, ugyanis pontosan ezt jelenti. Sőt, ettől jóval többet. A Carrera a világ leghosszabb és legveszélyesebb autóversenye névadója is, ez a két jelentés pedig egyszer csak összeért, mert a világ törtető és feltörekvő cégeinek egyaránt fontos a karrier, a versengés, nem volt ez másképp a Carrera napszemüveggyártó vállalatnál sem, így lecsaptak a sokatmondó névre. 

A szomszédos Ausztriában, egy üzemben indult ez a csodás karrier, a céget Wilhelm Anger alapította, ebből lett a világ egyik legnagyobb szemüveggyártója a hatvan év alatt. Másokhoz hasonlóan ő is először sport,- és síszemüvegeket szeretett volna legyártani minél jobb minőségben. Aztán követve a többieket tett egy kitérőt a napszemüvegek felé, és a dioptriás szemüvegek gyártásába is belekóstolt. Nagyon helyesen ő is rájött, hogy a termék skála bővítése szükséges a nagyobb haszon eléréséhez. Mindig is szeretett újítani és vonzódott a designes formákhoz, így a kollégáival folyamatosan törekedtek az innovációra, és azon spekuláltak, hogyan lehetnének minél költséghatékonyabbak a gyártások során úgy, hogy a minőség is magas fokon maradjon. Mindig csak azt a tervet valósították meg, amiről úgy gondolták, hogy a vásárlók is imádni fogják. Kifejlesztettek egy műanyagot, ami optyl néven híresült el, és beindult a nagyüzem a szemüveggyártást illetően. 

De nem csupán a napszemüvegek területén tündököltek, sportszemüvegekben is tudtak újat felmutatni. A márkát rögtön megszerették az emberek, ennek két nyomós oka is volt: stílusos, egyedi darabot kapott, aki Carrera szemüveget vett le a bolt polcáról, a másik az igazán páratlan módon megalkotott cserélhető lencse volt, úgyhogy egyenes út volt a cég fellendüléséhez és kibontakozásához. Már a 80-as években majdnem 100 országban jelen voltak termékeikkel. Szponzorálták a Forma1-et, Olimpiát, megtehették, mert már elég népszerűségnek örvendhettek ekkortájt is. 

A Carrera nagyot robbant a napszemüvegek piacán is, ha menő divatdiktátorokról van szó, biztos, hogy jelen van palettájukon a márka. Mára már igazi divat kiegészítő lett a sztárok körében is, magyar celebek is kedvelik főleg az Americana- modellt. Lássuk, mik a főbb tulajdonságai ezeknek a daraboknak! Mint a legfőbb funkciót, a megbízható UV védelmet elsőként említjük, a lencsék természetesen tükröződésmentesek, a kereten és a száron ott ékeskedik a Carrera felirat. Évekig tökéletesítették a műanyagot, de megérte: a szemüveg olyan flexibilis, hogy kényelmesen illeszkedik a fejhez. Lehet Ön nő, akár férfi, biztos, hogy megtalálja a megfelelő, legjobban tetsző darabot. A név is takarja a menő amerikai stílust, a hatalmas lencséket, amik már a múlt század amcsi filmjeiben is feltűntek a régmúlt sztárjain. 

Magyarországi zenészek, énekesek, rapperek is preferálják ezt a márkát, ugyanis egyre több előadón fedezhetjük fel a Carrera napszemüveg egyedi stílusjegyeit. Ők a kiváló formatervezés, stílus miatt választják ezt. Természetesen nem kell TV-ben szerepelnünk azért, hogy ilyen divatos szemüveget viselhessünk. Aki ezt a márkát választja, nem fog mellé a vásárlással: designes, komfortos, biztonságos darabok, amik már a múlt évszázadban is nagy sikert arattak, és biztos, hogy a jövőben sem lesz ez másképp. 

Tartalomhoz tartozó címkék: hírek cikk

Keresés